Har ni ...






Har ni sett  He`s just not that into you? Bilderna ar tagna utanfor affaren dar Scarlett Johansson(anna) och Bradley(Ben) traffades. Vi tog en svang inom affaren igar nar vi var pa vag till downtown och tog lite bilder. Alltid bra att ha till nagot.

Grejen som Mia och Chad ska gora idag ar ett photo shoot dar de ska ta en massa bilder for en argentur som de nyss gick kom med i. Det ar en argentur som har hand om statister och ger dem jobb. Det betalar ganska bra sa forhoppningsvis kan de overleva pa det ett tag medan de skriver och soker andra lite stabilare jobb. De ska ha ett mote med argenturen pa tisdag och visa deras headshots. Sa vad vi fixade igar var lite snygga outfits och en makeup artist som ska folja med dem dit, tror att hans studio var i hollywood. Jag var ocksa sugen pa att provspela(jag vet konstigt for statistroller, men man far lasa en monolog) och sen ge lonen till Mia, men vi kom ganska snabbt pa att det inte fungerar eftersom att jag ar har pa ett au pair visa. Det innebar att jag bara for ta emot lon ifran min vardfamilj och absolut inte jobba ngn annanstans..bla.
Har i Irvine sa tar jag hand om barnen igen, inte lika spannande som deras dag. Katie sover, Anna tittar lite pa tv och jag sitter har medan jag vantar pa att tvatten ska bli klar. Ska laga lite lunch snart tankte jag, men det blir nog bara ngt enkelt att varma fran helgen.
Hoppas ni har skoj darhemma sahar pa mandagskvallen, det ar ju en sadan fantastisk dag..

// Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0