Lite kort från igår














I går hittade vi en skitbra arabisk marknad med billiga grönsaker och superbilligt vin. Jag blev överlyckling och nostalgisk eftersom man fick värsta  turkietkänslan. Jag vill till Turkiet!! Jag vet, jag ska vara nöjd med att vara här och det är jag. Men det hade inte varit fel att åka dit och bara slappa. Här e det så mycket vardag så man får inte den rätta festa, sola, slappakänslan. Efter matshoppingen så stack vi och åt på vårt favoritoställe: Chipotle. Godaste burritosen i världen.Vi velade sedan mellan att kolla på film eller festa. Det blev film; City of Angels. Den är väldigt gammal men väldigt bra..och sorglig.Alltid är de bästa filmerna så sorgliga. Det får bli fest idag istället. Men först skype, frukost och tennis. Vi ska även försöka att få tag på söta Tara och se om hon kunde fixa mitt och Mias hår idag. 

/Linda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0