Igar blev det

Igar blev det slingor, barnpassning och pa kvallen sa gick vi och at grekisk mat, eller vi satt i en foodcourt och at sa det blev grekisk for mig och Z medan det blev mexikansk mat for de andra.Precis som annars nar vi ar ute och ater sa fick vi turas om att ata for att sedan springa runt efter barnen. Slutade sen vid halv tio och kollade lite pa seinfeld innan jag slocknade redan halv elva for att efter en stund vackas av att min skitunge till syster ringde tre ganger . Somna gott sen igen iallfall och nu ar det torsdag morgon och jag jobbar bara till 6 idag jaaa! Ska traffa Sarah pa Spectrum dar jag bla ska byta en troja som sag valdigt snygg ut i affaren men sen bara var ful och konstig nar jag provade den hemma. Det ar darfor man alltid ska prova i affaren, sa slipper man krangla med det sen.. Innan spectrum blir det val sovstunder,lekstunder och mat...ungefar som varje dag skojskoj jatteskoj. Nu tankte jag gora lite koffeinfritt kaffe, svart med bara lite socker i, precis som hos mormor. Kanske lite soyamjolk ocksa for att lyxa till det lite hehe.Jag har vant mig alldeles for mycket vid alla goda creamers sa nu tankte jag att jag skulle aterga till den minst kaloririka varianten. Far ta och losa Anna stora problem: vi har en fluga har inne som gor att hon inte vill vara inomhus eftersom hon ar radd for den, men dar ar myror ute pa verandan sa hon vagar inte heller vara dar..lamnar inte kvar nagra alternativ direkt.
Hej salange
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0