090613



Jag vill spela tennis, inte sitta här och vara sjuk och göra ingenting. Tråktråk. Jag vaknade av det sedvanliga messet från Sarah som anländer varje lördagsmorgon kl åtta. Hon är den enda som är uppe vid denna tid på lördagar och känner nog att alla andra också borde vara det eftersom hon alltid har något viktigt att messa om just då.Vi ska egentligen på aupair möte imorgon men en av hennes kompisar ska byta familj till ngn på östkusten på måndag, så hon skulle umgås med henne istället och jag är sjuk så jag vet inte om det blir av för min del heller.Tanken är att jag ska gå på mötet som är i en stor gammal historisk kyrka, san juan capistrano tror jag den heter, för att sen möta upp min värdfamilj + släkt där och avsluta kvällen med middag på ngn resturang. Men vi får se..jag är alltid igång även när jag är sjuk och känner att det kanske är dags att låta min kropp vila för en gångs skull.. 

Nu sitter jag här och gosar lite med Spiffy, katten som Mia tar hand om åt Claire eftersom man inte får lov att ha djur där hon bor nu. De har så konstiga regler här i många lägenhetskomplex. De bor jättefint med pool, grillavdelning och gym så ägarna tänker väl att djur hade smutsat ner deras ägor.
Ska jag nog gå och vila lite till nu. Hoppas att jag kan få lite energi till eftermiddagen så att jag kan vara ute en liten stund iallafall, det ar sånt slöseri på los angeles tid att göra ingenting.

Puss

// Linda


Kommentarer
Postat av: lina

lindaaa, jag älskar din blogg! läser den alltid:) är du frisk nu? jag har febooor:( är henke larssons pappa vit? det är han väl? var på fest igår & bråkade asmkt men en kille om detta. haha

puss savner deg köddepaj!

2009-06-14 @ 13:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0