Nastan midsommarafton

Sa konstigt allting kanns. Jag vantar pa besked fran olika skolor bade nar det galler mig sjalv och andra..men for ovrigt har jag inget att planera eller stressa over for en gangs skull...ar det sa har sommaren ska vara kanske?  Vid den har tiden brukar jag sommarjobba och se fram emot semestern, men i ar ar min semester har, efter att jag har slutat i slutet av juli. For ett ar sedan hade jag precis anlant for en semester i LA och sag jattemycket fram emot det, men nu nar detta kanns som hemma for mig sa ar det inte sa spannande langre, aven om jag har alla fina strander att aka till och annat roligt att  hitta pa under ledigheten.  Alltid nar jag har akt pa semester sa har jag varit sur nar vi ska hem, velat stanna kvar och hitta ett arbete.Nu forstar jag ju anligen att charmen forsvinner ganska mycket nar vardagen kommer in. Jag hade fortfarande velat bo har, men som semestermal sa ar det inte samma sak langre. Det ar forfarande lyxigt och jag gnaller absolut inte.
Nu ska vi leka i poolen lite eller ga anda till lagunen om vi orkar, eller ja om trearingen orkar. Ikvall slutar jag klockan sex och har inga direkta planer..hm det ar ocksa lite konstigt. Jag brukar alltid ha massa masten, men idag kanske man kunde slappa eller kanske traffa nagon och hitta pa nagot sommrigt och skoj. Jag saknar att bara aka och ata glass som man gor hemma. Det har nog aldrig hant har sa det kanske jag skulle ta tag i!
Glad midsommar allihopa!
Kram

// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0