God morgon :)

Söndag morgon och jag mår ganska prima. Festen på Mias resturang igår var helt galen. Jag visste sedan innan hur det brukar bli med obegränsad gratis sprit och resturangfolk men detta var sinnes. Resturangen ska stänga inom kort så det var en avskedsfest. De fick reda på detta för ca en vecka sedan och har alltså väldigt kort tid på sig att hitta nya jobb, vilket ju självklart skapar stress för allihopa. Fast det hade nog iofs varit intriger ändå med tanke på att det är skådespelare/manusförfattare/stylister som jobbar där för att överleva medans de försöker lyckas. Lillasyster ska iallafall provjobba som bartender imorgon kväll på ett ställe här i närheten, håll tummarna för henne.Orkar inte beskriva allt men
en av sakerna som hände igår var att jag på ngt skumt sätt blev kidnappad av ngn chef till bla lyxrestuangen/baren brevid deras resturang. Som tur är  blev mia informerad och kom till min räddning hehe. Vi blev iallafall bjudna på sushi och gummibearshots innan vi lyckades komma därifrån. Det ledde även till en inlämnad ansökan på denna resturang för mias del. Kvällen slutade med "inbrott" i en killes egen bil. Finfint med massa partyklädda människor som står med en galge och ngn minikofot i ett bevakat parkeringshus mitt i natten.Han hade råkat låsa in sina nycklar så efter att x antal försök och två timmar senare vid ca 4 tiden kunde vi äntligen åka hem och få i oss lite nudelsoppa. Nu är det dags att åka och äta lite frulle i downtown burbank. Jag tror att jag ska försöka få de andra att äta på Panda express eller Mongolisk mat. Det hade suttit så himla fint idag. Jag tänkte hinna med att lägga ut lite bilder från igår snabbt också innan vi sticker.
Hade Sverige
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0