Hej igen

Jag kan inte fatta att det redan ar fredag igen. Kanns verkligen som att det var fredag igar. Men jag klagar inte :) Dagen ar gra och trakig med mycket skrik och brak. Vaknade av skrik och det har fortsatt pa samma satt. Mest fran den aldsta, bebisen ar hur gullig som helst idag. Hon ska sova lite nu innan det ar dags for henne att aka till doktorn. Jag stannar har med trearingen sa jag hoppas att de kommer tillbaka i tid tills jag slutar klockan ett. Undrar vad alla hittar pa darhemma nu nar det ar fredag och allt..kanns som att jag lika garna hade kunnat vara hemma nu nar vadret ar sadar gratt och sverigeaktigt anda. E ungefar som det brukar vara pa midsommar hemma nar regnet hanger i luften men det tar hundra ar innan det borjar regna. Ar det kanske mitt fel eftersom jag onskade regn? Jag andrar mig, jag vill ha solen tillbaka nuu.Ahh midsommar forresten, detta ar andra midsommarn jag missar. Vi forsokte ha lite midsommarfirande forra aret men det blev inte samma sak nar vi satt inomhus och ingen av americanosen forstod varfor de satt och at sill och drack nubbe, Men vi ska nog fixa ihop ngt trevligt i ar. Bara det blir battre an pasken..jag tror vi at pa bk. Kandes inte direkt paskigt.
Verkar inte som att K har somnat ska nog titta till henne.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0