helg helg helg

Antligen fredag,sa underbart :) Dagen i veckan som jag lever for haha, undrar varfor jag far san angest pa sondagar. Jag jobbar nu i nagra timmar till. Ska gora lite lunch snart tankte jag, laxsallad mm sa gott.  Far ge ngt annat till barnen bara. Jag har fem timmar kvar att jobba denna veckan eftersom familjen vill att jag jobbar de 45 timmarna aupairer max far arbeta per vecka.Jag tankte da nar jag bestamde skypetid med mattias for idag att eftersom jag borjar atta sa innebar det att jag slutar tolv, men ngn gang under morgonen gick det upp for mig att 8-12 inte alls ar fem timmar och att jag har jobbat en timme mindre an vad jag har trott manga fredagar i rad nu..fina huvudrakningsskills. Far losa det pa ngt satt. Eter att vi har pratat ar det iallafall dags for mig att ta mitt pick och pack och sticka ivag en svang till poolen forst for att sen ge mig ut i fredagstrafiken och kora till Mia. Sa skoont. Jag var hemma forra helgen och jag kande mig bara stressad da, som att jag jobbade fast att jag inte gjorde det. Jag har tur som kan aka ivag till min syster nar jag kanner for det. Nu ar det langhelg ocksa eftersom det ar memorialday pa mandag sa det blir som en liten tre-dagars semester. Ikvall ska vi nog bara ata ngt gott och ta det lugnt eftersom det blir fest och utgang imorgon. Det ar pengarna som bestammer.
Nu ska jag vika lite tvatt innan bebis vaknar och min vardpappa kommer hem med den aldsta. De ar ivag och koper laxen till lunchen och skulle en svang till flygplatsen ocksa och titta pa flygplanen..jao sant kan vara roligt nar man ar tre ar.
Ha en bra fredagskvall darhemma!
pusss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0