Lördag

Gårdagen blev lite annorlunda än planerat. Jag låg vid poolen ett tag under eftermiddagen för att sen sticka till Mia. Tog ca två timmar med all trafiken. Man kunde köra ungefär en meter i taget innan det blev stopp. När jag kom till Mia så gjorde vi oss iordning och stack sen till en tjej på hennes jobb för lite fest. Hon bjöd på jättegod mexikansk mat och den obligatoriska drinken Margarita. Av någon anledning så har jag aldrig druckit det innan och visste inte att det var som en stor tequila med lite bättre smak.  Eftersom jag fortfarande försöker att lära mig att uppskatta tequila så råkade jag lära mig lite väl mycket och började må dåligt vid ett när alla andra hade jättekul. Så min kära mor och far (Mia och Chad) fick packa in mig i bilen och köra hem mig. Mådde dåligt imorse också men det repade sig efter lite BK mat och shopping. Vi skulle spela tennis idag men det var ingen som mådde tillräckligt bra för det.Nu ska Mia snart i väg och jobba lite innan det e dags för nästa fest vid elvatiden. Hoppas jag överlever haha.

Hajjedåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0