Meningslösa dagen

Dagen idag är till för att hedra och minnas alla krigshjältar. Hittills har det istället varit meningslösa dagen för oss. Efter att ha segat hur länge som helst så lyckades vi äntligen ta oss iväg för att äta en god frukost, vilket innebär snabbmat när det är helgdag, så det blev burger king igen. Vi var sådär tråkiga och tomma idag som man är när man är riktigt trött, försökte komma på något roligt att göra under eftermiddagen men hade dålig ork. Det blev en vända till Target där jag köpte ett par träningsshorts. Vi funderade lite på om vi skulle spela lite tennis idag men bestämde att det var bättre att Mia fick pluggat in menyn till baren hon ska börja på imorgon. Lina om du läser detta så är din dag på menyn tisdagar..late night happy hour. Genom att sjunga din fina Happy hour too meee och säga dagen då lina kommer dit så kommer hon ihåg detta. Så fint när man föreställer sig Lina med sex drinkar framför sig, ett stort leende och den ljuva sången haha,
Vi vet inte riktigt hur kvällen kommer att se ut än men jag tror att det blir att vi äter tamali ngnstans (ingen aning om vad det är) och åker till Claire. BBQn vi skulle på har nog redan börjat som om vi ska dit så är vi nog lite sent på det. Ringde till min värdfamilj och sa att jag kommer hem imorgon fm eftersom jag börjar att jobba 11.30, så jag har hela kvällen kvar här. Blir ju kortvecka denna veckan vilket aldrig är fel. 

Hoppas ni sussar sött alla sovande människor därhemma
puss

Kommentarer
Postat av: stina

Hej. jag har skapat en blogg där jag lägger ut ett budskap om den mörka sanningen var 3:e dag. jag lägger även in inlägg om hur man gör vid sin blogg. Jag upplyser folk om saker som man gäran glömer. Är det något mina läsare vill läsa så lägger jag alltid ut det. Jag har inte missat att svara på en ända kommentar och det är NI som är läsare som är viktiga på min blogg. Låter det intressenat får du gärna följa min blogg med blogloving. Ni kommer INTE bli besvikna. Ta hand om er. Kram Stina

2009-05-26 @ 17:45:56
URL: http://stiiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0