Mors dag !

Det blev sushi och bio igar precis som planerat, vi brukar alltid andra oss annars.  Sushirestaurangen var billgare an vantat och sushin var jattegod, sa det var ett bra val. Vi hann aven med att shoppa lite pa vart kara svenska H & M och Forever 21. Nar det var dags for filmen sa sprang vi in pa cheesecake factory for att fa med oss varsin bit av varldens basta cheesecake. Efter nio manader ha jag antligen provat denna underbara dessert. Jag ar egentligen inte sa mycket for efterratter men har ar det farligt nara att jag andrar mig. Filmen vi sen sag var Night at the museum 2....jag vet, lite pinsamt. Inte sjalva grejen att man ser filmen, men att betala 11.50 for en film som man redan innan kan gissa att ar ganska lojlig ar lite dumt. Men det fanns inget direkt annat bra att valja mellan. Anglar och demoner iofs, men vi kande oss inte pa sadant humor igar sa det fick bli denna. Var hemma redan innan tolv igar kvall. Var sa grymt trottt sa jag gick och la mig och sussade sott(med oronproppar) till nio.
Nu ska jag snart ivag till markanden ar i OC for att kopa lite nodvandligheter som schampoo,balsam,munskolj, solglasogon och annat trakigt. Darefter blir det hem till emma da vi forhoppningsvis har kommit pa hur vi bast kan tillbringa denna graa sondag. I kvall kommer det att bli souplantation som ar  ett jattemysIgt buffe stalle med fin sallads och soppbuffe. Det kanns som att denna lugna helg bara har agnats at mat har hehe.
Innan jag sticker ska jag forsoka fa tag pa min mamma hemma i Sverige pa nagot satt eftersom det ar morsdag . Grattis grattis grattis mamma pa mors dag !
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0