Nastan fredag

Dagen ar slut. Ar sa sa trott. Var precis ute pa jattelang promenad med emma och har haft en laang dag med barnen. De sov mindre an vanligt nar de behovde de som mest och busade aven mer an vanligt..Nu ska jag iallafall forstora min promenad med att ata en av de bakelser som jag hittade i kylen, kopta pa ett europeiskt bageri sa de ar precis som hemma. Jag at god pasta med broccoli(igen) och korv till middag. Det ar egentligen en nyttig ratt men istallet for kalkonkorv sa blev det vanlig och istallet for fullkornspasta sa blev det vanlig sa den blev inte sa nyttig langre.Imorgon ar det mina hemmafru dag ar med tvattning och stadning. Vi ska nog till doktorn en svang med den minsta ocksa eftersom hon inte verkar bli battre. Efter dagen ar slut vid ett sa ar det dags for LA igen. Kanns som jag nyss kom darifran men behover verkligen lite paus , sa jag ska dit och aka tillbaka pa lordag for att ha en sista helg med Emma innan hon flyttar till colorado.
Dags for bakelsen och lite tv. Tittar bla pa greys anatomy och desperate housewives som ar flera ar fram i tiden jamfort med Sverige.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0