Onsdag

Kvallen igar var val ganska lugn(eller sa lugn den kan bli med barn). Vi gick en svang till lekplatsen och gick darifran med en jattefin lilla sjojungfruncykel som Anna fick av en tjej som var for stor for den. Anna var ju forstas jatteglad och agnade darefter en timme pa verandan till att tvatta den med svamp. Allt som distraherar ar bra.
Mia hade sin forsta kvall i baren igar, har inte pratat med henne an. Klockan e bara tio ha sa jag gissar att hon inte har vaknat till liv an. Sjalv vaknade jag efter att vackarklockan hade ringt i hundra ar vid attatiden. Jag har oronproppar i nu nar jag sover vilket fungerar nastan for bra. Om ca tre manader kommer jag att kunna sova lika bra utan oronproppar..fantastiskt
Nu ska jag ut och springa en svang och sen ta en dusch innan det ar dags. Vill ligga vid poolen men det ar gratt som vanligt. Solen kommer fram vid lunch nar jag redan har borjat :(
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0