Seg dag..

Klockan ar nu tre pa eftermiddagen har i Cali. Har precis lagt minstingen som jag tar hand om och hoppas att hon somnar snart . Den aldsta sover fortfarande sa det blir en liten paus, brukar inte vara sa lange men nice anda. Har inte hunnit handa sa mycket an idag. Bebisen ar lite sjuk i magen sa hon har inte varit pa sitt basta humor. Vi har atit och lekt lite bara. Tankte ga ut sen en svang nar bada har vaknat fran sin dvala.Blir nog den vanliga spannande lekplatsen med samma spannande spansktalande nannys som vanligt. Ar fortfarande lika trott som imorse. Jag hoppas att det gar over snart for det ar ganska trakigt att ga runt helt trott och trakig hela tiden.
Har iallafall fatt lite roliga samtal idag.Emma(som ska flytta till Colorado med vardfamiljen men maste byta snarast)  ringde innan idag och berattade att hon nog har fatt en familj i San fransisco vilket ar precis vad hon ville. Da kan jag aka dit och halsa pa sen i sommar, later asbra. Jag skulle dit med min sambo nar planen var att han skulle komma i slutet av juli, efter att jag har jobbat klart men pga av allt som hander i hans liv nu sa tror jag inte att det blir av..sa da far jag val halsa pa E istallet, sa kan hon guida mig runt o allt. Min sambo ringde ocksa och berattade att han hade varit pa en intervju for en lovande grej, hooopppaas..Jag vill sa garna att allt ska fixa sig for alla pa basta mojliga vis..e ocksa nervos for min egen framtid.. Jag vill ga business managment som jag har sokt men vill inte heller lamnat omradet socialt arbete som jag redan har en examen i. Far se vad jag kommer in pa och bestamma mig darefter. Far reda pa business m och en manad och socialt om tva , sa jag kan ju sluta tanka pa  det for tillfallet.. Nu e jag bara glad att skolan har ar slut sa att jag kan ha lite pluggpaus innan det ar dags att aka hem.
Nu ska jag stada upp har lite tankte jag, sa att jag gor skal for min megalon pa 200 dollar i veckan.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0