tillbax!

Nu har jag varit jattejatte dalig pa att uppdatera igen. Min hemresa till Sverige och lite annat som hande nar jag kom tillbaka har varit ivagen. Resan hem var stressig och kort men lyckad. Jag var pa daligt humor hela vagen hit igen for att jag hade velat ha mer tid hemma. Men trots att mitt bagage forsvann(fick tillbaka det en dag senare) och allting kandes som skit sa kunde jag inte lata bli att kanna mig lita glad anda nar jag kande varmen sla emot mig och sag alla palmer och los angeles igen. Jag insag aven att jag faktiskt bara har lite mindre an tre manader kvar innan det ar dags att aka hem till skola och kyla igen. Mkt har hant under de tva veckorna sedan jag kom tillbaka. Folk har blivit av med arbete bada darhemma och har :(. Min narmsta kompis har ska flytta till Colorado :( Och min dator har pajat...Men det verkar som att allting kommer att bli battre anda..En av dem som blev av med jobbet verkar ha fatt ett nytt och battre och en annan kanske kommer in pa en superbra utbildning istallet. Helgen ska forhoppningsvis bli bra iallafall. Det blir fest, shopping och tennis mitt i allt elandet, vilket kanns ganska behovligt. Och vadret e ju faktiskt jattevarmt och fint..sa ska forsoka vara positiv  Dags att aterga till barnpassandet...
hajdaa skaune


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0