Torsdag morgon

Torsdag idag..veckan gar sa snabbt nar det ar kortvecka. Jag jobbar morgon idag 8-6. Kanns som att tio timmar gar mkt snabbare nar jag jobbar sa istallet for pa kvallen.Pratade med Emma igar och vi bestamde att vi skulle promenixa lite eftersom jag slutar tidigt. Forra veckan tog vi en tvatimmarspromenad har i Woodbridge och hittade ett lite kopcentrum med en endollarsbio och en godisaffar med massa losgodis precis som i Sverige. Jag tror bara att jag har sett losgodis pa universal studios innan vi hittade denna. ..Antingen tar vi samma runda idag eller sa kor vi till en nationalpark i narheten av emma om den fortfarande ar oppen.
Dags att aterga till barnen. Bada ar sjuka i feber och halsont..Bebisen haller pa att somna nu sa jag hoppas att febern sjunker da, den har stigit lite val snabbt tidigare imorse. Ska laga lite lunch snart ocksa. Blir mac & cheese till barnen och broccoli med svamp till mig, fast kommer nog att ata lite av mac & cheesen ocksa, sa onyttigt men gott.

Hej salange :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0